မဂၤလာပါ......

Wednesday 26 August 2009

က်ဳပ္ နဲ႕ ေက်ာင္းသင္ခန္းစာတစ္ပုဒ္

ငယ္ငယ္ကတည္းက ၾကားခဲ႕ဖူးတာပါ။သိပ္ျပီးမာန္ပါတဲ႕ စကားေတြပါ။တစ္ခါ တစ္ရံမွာ စဥ္းစားမိတယ္။ဟုိးအရင္ ကျဖစ္ခဲ႕ဖူးတဲ႕ ျဖစ္စဥ္မ်ား မၾကာေသးေသာအခါက ျဖစ္စဥ္မ်ား။ထပ္ခါ ထပ္ခါ ျပန္လည္စဥ္းစားခ်င္ေလာက္သည္ ထိ တကယ္႕အျဖစ္မ်ား။တစ္ခါ တစ္ရံမွာေတာ႕ ခ်က္ခ်င္းကုိ ေမ႕ပစ္ခ်င္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္စဥ္မ်ား လူတုိင္းေတာ႕ ၾကဳံဖူး စုံဖူးၾကလိမ္႕မယ္ထင္တယ္။တကယ္ေတာ႕ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕စိတ္ဓါတ္အရင္းအျမစ္ေတြေပါ႕။ဘယ္လုိမွကုိ လိမ္လုိ႕မရေအာင္ကုိ စဥ္းစားဖုိ႕ေကာင္းတယ္။ျဖစ္စဥ္တစ္ခုကုိ ထပ္ခါ ထပ္ခါ စဥ္းစားခ်င္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္ခဲ႕ရ။ က်ဳပ္ရဲ႕ တကယ္႕ခေရာင္းလမ္းခရီးစဥ္မွာပါ။တကယ္႕ဘဝဆန္ေသာ ေတာင္တန္းခရီးစဥ္ပါ။တစ္ခုေတာ႕ ရွိပါတယ္။ဘယ္ေနရာမွာျဖစ္ျဖစ္ ရုိးသားတဲ႕သူေတြ ရွိသလို မရုိးသာတဲ႕လူေတြ ဒု နဲ႕ေဒး ဆုိတာေျပာဖုိ႕မလုိပါဘူး။ ကုိယ္႕အတြက္ အသစ္ဆန္း တစ္ခုျဖစ္ရင္ေတာ႕ တစ္မ်ဳိးေပါ႕။စာေပ မထြန္းကားေသာ ေခတ္မ်ားစီက လူေတြကုိ တကယ္ရုိးသားတယ္လုိ႕ေျပာမလား။တကယ္ဒီေန႕ေခတ္မွာေတာ႕ စာေပတြင္မက နည္းပညာမ်ားပါ ထြန္းကားလုိ႔ လာခဲ႕ပါျပီ။ဟုတ္တယ္ဗ်။မစဥ္းစားရင္ေတာ႕ ဘာမွ မျဖစ္ပါဘူး။စဥ္းစားမိရင္ ျပႆနာေတြ ခ်ည္းပဲ။ေၾကာက္စရာမလုိပါဘူး။က်ဳပ္ ရဲ႕ ေက်ာင္းသင္ခမ္းစာတစ္ပုဒ္ေလးပါ။
(၁)
ယုန္ နဲ႕ လိပ္တုိ႕ရဲ႕အေျပးျပဳိင္ပြဲေလးရယ္ပါ။ကေလးေတြကုိ ကိုယ္႕ရဲ႕နည္းစနစ္နဲ႕ကုိယ္သင္လုိက္တယ္။ဆရာမတစ္ေယာက္လာေျပာပါတယ္။ဟာ ဒီလုိသင္လို႕ေတာ႕ မျဖစ္ ဘူးတဲ႕ေလ။ဘာျဖစ္လုိ႕လဲ ေပါ႕။အံ႕ၾသသြားတယ္။စာသင္တယ္ဆုိတဲ႕ အဓိက ပန္းတုိင္က ဘာလဲလို႕ ေမးလုိက္တယ္။စာေမးပြဲေအာင္ဖုိ႕ ကေလးေတြ အတန္းတင္ေပးဖို႕တဲ႕။မရဘူး က်ဳပ္ဆႏၵက အဲလုိလုပ္လုိ႕မရဘူး။ကေလး ဆုိရင္ ကေလးနဲ႕တန္တဲ႕အေတြးအေခၚ ဆုိတာရွိမွာပဲ။က်ဳပ္သင္တက္သလုိ သင္ၾကည္႕မယ္ေပါ႕။ ေနာက္ဆုံးေတာ႕ ေျပာလုိ႕ဆုိလုိ႕မရေတာ႕ သူမလဲ ဆရာမေလး လဲသူ႕အခမ္းျပန္သြား၏။ အင္း ......... စမ္းၾကည္႕မယ္ေပါ႕။အဲဒီ ပုံျပင္ေလးကို အစ အဆုံးၾကည္႕ျပီးဖတ္ျပတယ္။သူတုိ႕ကုိ ဖတ္ခုိင္းတယ္။ ကေလးေတြလည္း စိတ္ပါၾကပါတယ္။အသစ္ေတြ ေလ။ဆရာသစ္ ေက်ာင္းသားသစ္ဆုိေတာ႕ ။ပုံျပင္ေလးျပီးေတာ႕ သူတုိ႕ကုိ သရုပ္ေဆာင္ခုိင္းတယ္။ရွက္ေနၾကတယ္။ကုိယ္က ဝင္ျပီးသရုပ္ေဆာင္ျပလုိက္တယ္။ဘယ္ ရမလဲ ဒီကလဲ သိတယ္မလား။ငါဘာျဖစ္တယ္ ညာျဖစ္တယ္ဆုိတဲ႕ အေတြးေတြကုိ ခဏလႊင္႕ပစ္လုိက္တယ္။တကယ္ဗ်ာ။ကေလးေတြရဲ႕ျဖဴစင္ရုိးသားမွဳကုိ ကိုယ္တုိင္ကေလးဘဝ ကမစဥ္းစားမိခဲ႕ဘူး။အသက္ၾကီးလာမွ ပိုျပီးသတိထားမိတယ္။စိတ္ထဲရွိတဲ႕ လုပ္တက္ၾကတယ္။အဲဒါေၾကာင္႕ကေလးလုိ႕ ေခၚတာျဖစ္မယ္။ထားပါေတာ႕။ယုန္ နဲ႕ လိပ္ပုံျပင္ျပီးသြားျပီ။ ကေလးတစ္ေယာက္ ရဲ႕ စိတ္ထဲမွာ သိပ္ျပီးေတာ႕ ေၾကနပ္ဟန္မရွိဘူး။လိပ္အနဳိင္ရသြားတာကုိ ကေလးတစ္ေယာက္လုံးဝ မေၾကပါနပ္ဘူး။ေလ႕က်င္႕ခန္း ေတြ လုပ္ခုိင္းရင္ သူတုိ႕ရဲ႕စိတ္ေတြ ေပၚလာမယ္ေပါ႕။ ဒါနဲ႕ပဲ ......စာေတြ ေရးခုိင္းလုိက္တယ္။လိပ္အနိဳင္ရတာကုိ မေၾကနပ္ၾကတဲ႕ ကေလးေတြ ငါးေယာက္ေလာက္ ရွိတယ္။က်ဳပ္က လဲ လြတ္လပ္ေပါ႕ပါးစြာပါပဲ။ဖတ္ၾကည္႕တယ္။တစ္ေယာက္ခ်င္းစီကုိ ေသခ်ာစြာဖတ္ၾကည္႕တယ္။ ဟာ တကယ္႕ကေလးေတြ ဗ်ာ။သူတုိ႕က ယုန္ကို အနဳိင္ေပးလုိက္တယ္တဲ႕။ အဲဒါဘာျဖစ္သလဲ တဲ႕ေလ။ဒီကလည္း ဘာေျပာမွာလဲ ဘာမွ မျဖစ္ဘူးလုိ႕ေျပာလုိက္တယ္။အေျခအေနကုိ ၾကည္႕ေနရတယ္။ဘာတက္နဳိင္မွာလဲ။မယုံရင္ ဒီအတန္းထဲမွာ ေႏွးေကြးသူ နဲ႕ ျမန္သူ ဘာျပဳိင္မလဲ တဲ႕။ဟာ တကယ္ကေလးေတြပဲ။အင္း ဟုတ္တာပဲ။သူတုိ႕က ရုိးရုိးေလးေတြးၾကတာပါ။ဒီေတာ႕ သူတုိ႕စီက ဘာေတြထြက္လာမလဲလုိ႕ ေစာင္႕ၾကည္႕လုိက္တယ္။ကုိယ္႕ရဲ႕ အစမ္းေရာင္ ျမတ္ခင္းမ်ားကေတာ႕ မၾကာေသးတဲ႕ အေဝးမွာ က်န္ခဲ႕ပါျပီ။
(၂)
မနက္ခင္း သင္ခန္းစာ ဒီပုံျပင္။ညေန ဆုိ ဘယ္လုိေက်ာင္းဆင္းရမွာပါလိမ္႕။ကေလးတစ္ေယာက္ ေက်ာင္းဆင္းသြားတာက ေပ်ာ္စရာ အျပစ္ကင္းတယ္။ဆရာ ဆရာမေတြ ေက်ာင္းဆင္းမယ္။ဆရာ ဆရာမေတြ အတြက္ ရလိုက္တဲ႕ သင္ခန္းစာက ဘာလဲ။စာသင္ခန္းထဲမွာ တစ္ေယာက္တည္း ထုိင္ေနလုိက္တယ္။ကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ အေတြးနဲ႕ လူၾကီးတစ္ေယာက္အေတြးဘာေတြ ကြာျခားသလဲ။ ဘာေတြက လႊမ္းမုိးထားသလဲ ေပါ႕။အရုိးရွင္းဆုံးပုံျပင္ တစ္ပုဒ္ဟာ အရုိးရွင္းဆုံးအေတြး အရုိးရွင္းဆုံးသင္ခန္းစာ ကုိေပးရမွာပါ။ခုေတာ႕ ငါ႕မွာ ဘယ္လုိေျဖရွင္းေပးရပါ႕။ဘာမွ အေရးမၾကီးဘူးဆုိျပီး ကိုယ္လုပ္ခ်င္တာ လုပ္ရင္ေတာ႕ ရတာေပါ႕။ကိုယ္႕တုန္းက ဒါမ်ဳိးေတြ လုပ္ခဲ႕ၾကေပမယ္႕ သူတုိ႕ေလးေတြ ရဲ႕ အလွည္႕ေရာက္ရင္ေတာ႕ ငါ႕လုိမ်ဳိး ခံစားခ်က္ဘယ္ေတာ႕မွ မျဖစ္ေစရဘူး ဆုိျပီးသႏၷဌာန္ခ်ထားတယ္။ ယုန္နဳိင္သည္ျဖစ္ေစ လိပ္နဳိင္သည္ျဖစ္ေစ က်ဳပ္တုိ႕ နဲ႕ဘာဆုိင္လဲ လုပ္ပစ္လို႕ရတာေပါ႕။ဟုတ္ကဲ႕ အဲဒီ ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားေတြကုိ နက္ဖန္ ငါဘယ္လုိ ရွင္းျပရပါ႕.........။ခဏ ေတာ႕ စဥ္းစားခြင္႕ျပဳပါ။

0 comments:

Post a Comment